marți, 12 noiembrie 2013

Machiaj tip "banana" (poze reale)

Machiajul tip "banana". Denumirea este data de forma pe care linia creionului o defineste pe arcada modelului.

In cazul de fata, cu un creion de ochi care trebuie sa fie destul de moale s-a pus in evidenta linia pliului. Un scurt blend cu o pensula potrivita a mai finisat linia trasata. Un fard de culoare mov inchis a conturat mai apoi lina data cu creionul realizandu-se blend-ul spre arcada. Pleoapa mobila a fost machiata in totalitate cu un auriu intens, pentru ca sa evidenta sa cada pe contrast. Atentie!!! Blendul se face doar spre arcada, linia de creion care face granita cu fardul auriu este aspra. Un alt fard auriu pune in evidenta linia sprancenelor si se combina perfect cu acea culoare de mov. Iar am folosit culori calde impreuna cu cele reci.  Am preferat sa nu conturez pleoapa de jos pentru a lasa atentia sa se concentreze pe zona superioara a ochiului, dar acest lucru nu este neaparat necesar.

Buzelor le-am oferit o atentie mai mare, deoarece le-am machiat in doua culori. Un mov cu tenta de lila si un ruj cu tenta visinie. Astfel am realizat subtil un look "ombre".  Sprancenele, genele, tenul a primit atentia cuvenit! Voi ce parere aveti?

Pe curand, al vostru Alex Dobre, makeup artist cu formarea profesionala in Paris, formator makeup, fondator al scolii de machiaj - "A.W.A. makeup" Constanta - , cursuri de machiaj profesional atestate  tel: 0725132848

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu