marți, 12 noiembrie 2013

Machiaj de primavara (spring makeup) - poze reale

 Machiajul in culori de primavara. Nu este o alegere fixa. Cel mai bine este sa ne inspiram din natura. In cazul de fata, am ales o combinatie de culori reci si culori calde. De obicei e bine sa pastram nota de rece sau de cald, dar nu este exclus ca sa imbinam "caldul" cu "recele" pentru a obtine de multe ori un efect dublu.

Dupa aplicarea bazei de machiaj, pe care eu o am de la firma de produse profesionala PAESE (recomand, deoarece culorile se vad accentuate de 2, 3 ori) am aplicat fardul aurium deschis pe mai mult de jumatate din pleoapa. Apoi am venit pana in coltul exterior cu un verde crud, dar nu culoare deschisa. Nu trebuie uitat de blend la granita culorilor. Am preferat sa mentin doua culori pe pleoapa pentru a permite tushului sa se vada. O alta obtiune era cu o culoare inchisa pe coltul exterior al ochiului. Arcada am pus-o in evidenta cu o nuanta de lila, deoarece este o culoare potrivita in combinatie cu verde. Movul nu este o alegere ideala deoarece ca si verdele fiind culoare complementara atunci cand realizam blend-ul obtinem un amestec mai putin frumos. Arcada am luminat-o cu aceasi culoare ca si pe pleoapa. Linia de tush contureaza frumos ochiul impreuna cu mascara. Pe pleoapa inferioara am folosit acelasi lila ca si cel din linia pliului. Zona conjunctiva a fost conturata partial cu acelasi tus negru. Bineinteles nu trebuie sa uitam sa realizam sprancenele, buzele, tenul. Buzele au fost machiate in ton cu lilaul de pe ochi. Toate culorile din machiaj, impreuna cu fizionomia, culoarea parului si a ochilor au format o imagine minunata. Voi ce parere aveti?!

Pe curand, al vostru Alex Dobre, makeup artist cu formarea profesionala in Paris, formator makeup, fondator al scolii de machiaj - "A.W.A. makeup" Constanta - , cursuri de machiaj profesional atestate  tel: 0725132848





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu